Naturalnie wzmocniona odporność w 3 krokach

0
510

Marcowa pogoda jest bardzo zdradliwa. Raz cieplejsza, innym razem chłodniejsza temperatura powodują, że szybko można złapać poważną infekcję i nie chodzi tu o zwykłe przeziębienie, ale o grypę, anginę, zapalenie płuc. Nieco wyższa temperatura powietrza zachęca do tego, by ubrać się lżej, jednak nie można doprowadzić do sytuacji, w której będzie nam zbyt zimno lub zgrzejemy się za bardzo, gdyż w takim przypadku infekcja jest niemal gwarantowana. Jak skutecznie poprawić odporność, by nie chorować na wiosnę i zdrowo cieszyć się wiosenną pogodą?

Po pierwsze zmniejszaj temperaturę w mieszkaniu i ubieraj się odpowiednio do pogody!

Najważniejsze, by nie przegrzać organizmu. Ważne, by było nam ciepło, jednak należy unikać sytuacji, w której przegrzani wychodzimy na zewnątrz lub otwieramy okno. Temperatura w mieszkaniu nie powinna być wyższa niż 21°C. Ponadto przesuszone z powodu ogrzewania mieszkanie wysusza śluzówkę w gardle i nosie, przez co łatwiej przedostają się do organizmu wirusy i bakterie.

Po drugie spożywaj witaminy w naturalnej formie!

Polecamy zdrowe odżywianie się. Wiosną staraj się dobierać produkty w taki sposób, by zawierały najwięcej witaminy C. Ponadto sięgaj po miód i imbir, które wspomagają odporność. W ostateczności możesz sięgnąć po witaminę C, tran lub mleczko pszczele w postaci tabletek, jednak nic nie zastąpi naturalnego źródła witamin!

Po trzecie unikaj źródła wirusów!

Gdy jedziesz autobusem, a obok Ciebie stoi przeziębiona osoba, warto wtulić się w szalik lub kołnierz płaszcza/kurtki. Jeżeli dotykasz klamek, poręczy w miejscu publicznym, to warto regularnie myć dłonie, ponieważ to prosty sposób na złapanie infekcji.

W.A.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ